Service overeenkomst

Weegapparatuur, in wat voor vorm dan ook, is een meetinstrument aangeschaft om betrouwbare metingen te verrichten en moet, evenals alle apparatuur, onderhouden worden.

In onze ogen heeft onderhoud alleen zin indien dit ook daadwerkelijk betekent dat de levensduur van de installatie wordt verlengd en het aantal storingen, of de kans daarop, vermindert.

Helemaal uitsluiten kunnen wij storingen uiteraard niet. Wel kunnen wij deze, in het geval ze toch optreden, adequaat en zo snel mogelijk voor verhelpen. Dit in eerste instantie via onze helpdesk waar men probeert met telefonische adviezen het probleem op te lossen. Lukt dit, niet dan sturen we een service technicus.

 

De basis van het PRECIA-MOLEN service overeenkomst wordt gevormd door een goede On Call Service. Indien de bedrijfssituatie meer verlangt kan aan de specifieke wensen worden voldaan met een service overeenkomst op maat. Samen wordt de gewenste situatie doorgesproken zodat PRECIA-MOLEN daaraan de juiste invulling kan geven. Op basis hiervan wordt dan een service overeenkomst opgesteld.

Voordelen van het afsluiten van een Service overeenkomst voor weegapparatuur: 

  • Deskundig advies over het gebruik en het onderhoud van de weegapparatuur verlengt de levensduur.
  • Visuele controle waarbij slijtage c.q. gebreken kunnen worden geconstateerd zodat een tijdig reparatieadvies kan worden gegeven, dit voorkomt mogelijk hoge kosten. Inspectie wordt uitgevoerd aan de hand van een checklist.
  • Gratis vervangen van inktcassettes, accu, stootblokken etc. tijdens het periodiek onderhoud.
  • Gratis uitvoeren van kleine reparaties tijdens het periodiek onderhoud.
  • Het uitvoeren van onderhoud tijdens een reparatie, waardoor er geen extra rekening volgt of een aanzienlijk gereduceerde rekening.
  • Gegarandeerde responsetijd na een storingsmelding.
  • Periodieke keuring vergroot de betrouwbaarheid van de weegapparatuur.
  • Gratis helpdesk voor software support.
  • Gratis upgrade software licenties.
  • Opschonen software bestanden.
  • Vast jaarbedrag voor reparaties all-in tarief (budgettair aantrekkelijk).
  • 24-uurs service.

Download: infographic SLA

 

Helpdesk: 24/7

Onze helpdesk is 24 uur per dag bereikbaar om u telefonisch assistentie te verlenen zodat u zelf in veel gevallen de storing op kunt lossen. Dit spaart tijd en geld.

Precia-Molen helpdesk